سؤال‌های متداول در مورد سقف‌های کینگستون

سؤال: آیا سقف‌های شیبدار سنگریزه‌ای پرسروصدا هستند؟

جواب: خیر، بسیاری از مشتریان گزارشی مبنی بر کاهش هزینه انرژی در طول ماه‌های تابستان و زمستان داده‌اند. همچنین یک سقف کینگستون می‌تواند بر روی یک سقف بیرونی نصب شود و خاصیت عایقی بیشتری را مهیا کند.

 

سوال:آیا تایل‌های سقفی سنگریزه‌ای در تابستان داغ‌تر و در زمستان سردتر است؟

خیر! سقف کینگستون علاوه بر اینکه باعث کاهش هزینه انرژی می شود. حتی می تواند روی یک سقف بیرونی نصب شود تا خاصیت عایقی بیشتری داشته باشد

سوال: مقاومت سقف شیبدار کینگستون دربرابر زلزله چگونه است؟

جواب: بسیارعالی، اصولا سقفهای سنگریزه ای با ورق گالوالوم(آلوزینک) به اندازه نصف سقف شینگل سنتی وزن دارد. این مزیتی بزرگ در مقابل زلزله و اثرات آن است.

سوال:آیا سیستم سقفی کینگستون گران تر است؟

جواب: کینگستون متناسب با هدف شما پیشنهاداتی دارد. کینگستون کیفیتی بیشتری درمقابل پولی که پرداخت میکنید به شما میدهد. دیگرنیازی نیست به دلیل خراب شدن و ازکارآفتادن سقف خانه خود درفکرخریداری سقف دومی باشید. سقف های کینگستون می تواند یک عمر دوام داشته باشد. کینگستون کاملاً با دوام است زیرا فولاد گالوانیزه همره با آلیاژ آلومینیوم زینک مقاومت در برابر فرسایش هوا و خوردگی را برای 50 سال تضمین می کند.

سوال: آیا سیستم سقفی کینگستون گارانتی تعمیر دارد؟

جواب: بله، سیستم های سقفی کینگستون دارای گارانتی تعمیر مادام العمر در مقابل 120 مایل باد، تگرگ به هر سایزی و مقاومت درمقابل آتش را دارا می باشد.

سؤال: آیا ابعاد سنگریزه‌ها درطول عمر محصولات تأثیری دارد؟

جواب: طول عمر پوشش وقتی تحت تاثیر قرار میگیرد که دارای پوشش نهایی یا (basecoate) نباشد. سایز سنگریزه ها کوچکتر یا بزرگتر تاثیری در پوشش بهتر سنگریزه ندارد.

سؤال: آیا پوشش‌های سقفی سنگریزه‌ای تنها برای ساختمان‌های تجاری هستند؟

جواب: خیر ، جذابیت کینگستون را نمیتوان به شیروانی ساختمان ها تجاری محدود کرد. این سیستم ارزش و زیبایی به نصب و راه اندازی سقف می دهد. این محصولات در سقف ویلا، سقف آلاچیق ، سردرب منازل، پیشانی همه اپارتمانها مورد استفاده قرار می گیرد.

سوال: آیا تایلهای کینگستون زنگ میزنند؟

جواب، خیر، سقف های شیبدار کینگستون شاخته شده از بهترین فولاد گالوانیزه شده و یک لایه چسب اکریلیک است که پوشیده شده از سنگریزه های رنگی و در پایان لعاب ثانویه که کاملا مانع زنگ زدن این محصول میشود.