محصولی برای همیشه

فرمول اختصاصی شرکت کینگستون برای سقف های فلزی پوشش داده شده با سنگ ریزه برای طول عمر بسیار بالا طراحی شده است. پروسه تولید و تجهیزات پیچیده گی ها و سختی هایی داشته است و ما همواره کیفیت بالا و فرمول اختصاصی خود را در بالاترین سطح نگه داشته ایم.

استانداردهای آمریکای شمالی

پنل های کینگستون از بهترین فولاد  تهیه شده اند .به اندازه کافی محکم هستند و طوری طراحی شده اند که ریسک ترک خوردگی را باخاصیت انعطاف پذیری خود پایین بیاورند.

پوشش گالوانیزه غوظه ور در ترکیب داغ آلومینیوم و زینک

اولین پوشش حفاظتی ما زمانی به دست می آید که فولاد از یک حمام آلیاژذوب شده آلومینیوم زینک و سیلیکون عبورداده می شود، این ترکیب خاص باعث حفاظت و مقاومت از ورق آلومینیوم وزینک می گردد. تولید کنندگان ما فرمولاسیون اختصاصی از این ترکیب را برای پوشش های کینگستون طراحی نموده اند.

سیستم بتونه کاری اکریلیک

یک لایه پوشش اکریلیک بعداز پوشش آلومینیوم-زینک به محصول اضافه می شود که سبب افزایش طول عمرپوشش گالوالیوم وسقف فولادی می شود ویک لایه یکنواخت بوجود می آورد که  باعث افزایش چشبندگی روکش های اضافه  تر می شود.

پوشش پایه

چسب اکریلیک این محصول پایه نفتی است و بسیار مقاوم در مقابل UV می باشد. این سیستم به طور خاص برای پوشش کینگستون تنظیم شده است. یک لایه از این چسب اکریلیک قبل از آنکه سنگریزه های رنگی بروی تایل ریخته شوند،  برروی تایل پاشیده می شود. پوشش پایه اصلی ترین مکمل رنگی و پوششی برای سنگریزها و ورق گالوالوم است و باعث مقاوم شدن آنها در برابر آب و هوا می گردد.

سنگریزه های رنگی

محافظت، پوشش و ظاهری جذاب از مشخصات بارز این سنگریزه ها می باشد. همچنین این سنگریزه ها مقاوم در برابر اشعه uv  می باشند .این سنگریزه ها سایز بندی می شوند و بر روی پوشش پایه پاشیده می شوند تا بیشترین پوشش را ایجاد کنند و یک لایه مقاومتی دیگر را دربرابر فرسایش حاصل از آب و هوا ایجاد کنند.

لعاب ثانویه

لعاب ثانویه  (گلیز) با UV مهارکننده به عنوان اخرین پوشش اضافه می شود که جلوه دیگری را به محصول اضافه می کند.این اکریلیک بادوام سبب چشبندگی کامل سنگریزه ها می شود. این لعاب بادوام باعث تثبیت شدن سنگریزه ها و کپسوله شدن آنها به تایل میشود.